Włącz pay-roll
Payroll polega na jednorazowej i dobrowolnej deklaracji pracownika o comiesięcznym przekazywaniu określonej kwoty z pensji na konto Fundacji.
Dział księgowości firmy uwzględnia decyzję pracowników przy sporządzaniu listy płac – odlicza zadeklarowaną sumę od poborów i przekazuje Fundacji jako darowiznę celową. Pracownik w każdym momencie może taką deklarację odwołać, zmienić wysokość darowizny lub jej przeznaczenie.
Na podstawie deklaracji pracodawca (np. księgowa, dział kadr) z Twojej pensji przekazywać będzie w każdym miesiącu na rzecz „Klubu Przyjaciół Farma Życia” zadeklarowaną przez Ciebie kwotę.
W kolejnym roku kalendarzowym pracownicy otrzymują od działu księgowości zaświadczenie o sumie przekazanych w poprzednim roku darowizn (możliwość odliczenia tych kwot od dochodu w rocznym rozliczeniu PIT).
Jeśli jesteś właścicielem firmy i chciałbyś włączyć w swojej firmie CSR (np. pay-roll) we współpracy z Fundacją Wspólnota Nadziei, zapraszamy do kontaktu: biuro@farma.org.pl
Jak włączyć pay-roll w swoim miejscu pracy (Firmie lub Instytucji)?
Jeśli jesteś pracownikiem firmy, to możesz przystąpić do formuły pay-roll sam lub z innymi współpracownikami.
Wystarczy zrobić trzy małe kroki:
Krok 1 | Pobierz Deklaracja pay roll Farma Życia, wypełnij i podpisz deklarację. Skopiuj/zeskanuj deklarację. |
Krok 2 | Oryginał deklaracji przekaż do działu księgowości/kadr w swoim miejscu pracy. |
Krok 3 | Kopię/skan deklaracji prześlij na podany w niej adres mailowy Fundacji. |